fbpx

Instagramtraining in een dag – starters en gevorderden –

Instagramtrainingen 2020

Locatie: KANAAL 30 in Utrecht
Tijd + Kosten: van 10 tot 17 uur, incl lunch + boek 199€
 24 september + 6 november Alle niveaus
 9 oktober + 13 november Gevorderden

Stuur me een appje of mailtje als je wilt deelnemen aan een van de bovenstaande trainingen!: 06-41280671 of [email protected]

INSTAGRAMtraining  VOOR STARTERS
Voor dit programma ben je pas begonnen met Instagram, of al langer maar zonder plan of strategie en/of heb je minder dan 5.000 volgers.

  1. How to: de app, de functionaliteiten, het algoritme
  2. De contentvormen en kanalen in Instagram: profielpagina, de Feed, Stories, Reels, Livestreamen en IGTV
  3. Inspiratie binnen en buiten je branche/vakgebied: welke accounts doen het goed of slecht en waarom?
  4. Wat is goede content en hoe krijg je met jouw verhaal een gesprek op gang?
  5. Publiceren: timing, inplannen, content distributie naar andere kanalen
  6. Hoe krijg je je interactie omhoog en wat is precies een goede interactie ratio?
  7. Analyse eigen kanaal: hoe doen jullie het? Wat betreft verhaal, content en beeldtaal: wat gaat er goed en wat kan er beter?
  8. Tagging: hashtags, locaties, tagging, influencers, winacties, events
  9. Basics over adverteren op Instagram
INSTAGRAMtraining VOOR GEVORDERDEN

Voor dit programma ben je al een tijdje bezig, en weet je genoeg van de functies in Instagram zoals Stories en IGTV maken. Je wilt aan de slag met een gedegen strategie.

  1. How to update: de nieuwste functionaliteiten
  2. Analyse van jouw account, hoe sta je ervoor wat betreft volgers, interactie, Feed, Stories, Livestreamen en IGTV
  3. Inspiratie binnen en buiten je branche/vakgebied: welke accounts doen het goed of slecht en waarom?
  4. Hoe krijg je je interactie ratio omhoog?
  5. Marketing: hashtag strategie, locaties, tagging, influencers, winacties, events
  6. Adverteren: de Facebook pixel, A/B testen, benchmark CPM/CPC
  7. Communities and Usergenerated content
  8. Strategie: doelen stellen en KPI’s, onderzoek je doelgroep op Instagram
  9. Strategie: Meten, Analyseren, Bijsturen (en welke tools voor monitoring, publiceren and stats)
Wat leer je?
De Instagramtraining is opgebouwd uit een gedeelte inspiratie en een aantal opdrachten, zowel individueel als in groepjes. Je kunt hierna altijd Kirsten of Joyce inhuren voor een vervolg traject.
  • Doel bepalen van jouw account
  • Vinden en bestuderen van jouw doelgroep
  • Nieuwe volgers krijgen
  • Gebruiken van de juiste hashtags, je eigen hashtag claimen
  • Ontwikkelen van een herkenbare beeldstijl
  • Gebruik van Insta Stories en IGTV
  • Werken met een bedrijfsprofiel
  • Inplannen van content met of zonder tools en apps
  • De interactie verhogen met je doelgroep
  • Analyseren van zowel je eigen als je volgers gedrag met of zonder tools
  • Adverteren op Instagram
Voor wie is de Instagramtraining geschikt?
  • Marketing- en communicatiemedewerkers van kleine en grote bedrijven met een dienst of product (retailers, verzekeringen, B2B)
  • Zelfstandige ondernemers met een eigen dienst of product (stylist, redacteur, fotograaf, coach, marcom profs etc.)
  • Retailers: winkels en webshops
  • Iedereen die zijn Instagramaccount wil verbeteren: van bio tot feed tot advertising
Waar?

Alle trainingen vinden plaats op een creatieve plek in Utrecht, goed te bereiken met auto en OV. De exacte locatie maken we een paar weken voor de training bekend.

Disclaimer: de Instagramtraining wordt gegeven vanaf 6 aanmeldingen. Met een maximum van 12 personen, zodat we in groepen kunnen werken en iedereen voldoende persoonlijke aandacht kunnen geven. Vervalt een training onverhoopt? Dan wordt er vanzelfsprekend een alternatief trainingsmoment aangeboden.

Recente reacties

    Categorieën

    Follow us

    Proactively formulate resource-leveling imperatives through alternative process improvements.